1103 keer bekeken

Wilhelmina

• woensdag 27 juli 2022 @ 16:12
    reactie op (#8) Peris

Ja hoor 

• zondag 24 juli 2022 @ 12:13
    reactie op (#6) Marilyn_Presley

Quote: Marilyn_Presley

vrijdag 22 juli 2022 @ 18:16

Wij zijn toch ook redelijk crea? 

Natuurlijk, maar je snapt wel wat ik bedoel, toch?

• vrijdag 22 juli 2022 @ 19:19
    reactie op (#1) Serpentor

Ik vind Wilhelmina ook een goed voorbeeld voor hoe een politicus hoort te zijn.

Wat je zegt zij heeft in de meest moeilijke tijd geregeerd en heeft het toch super gedaan.

• vrijdag 22 juli 2022 @ 18:16

Wij zijn toch ook redelijk crea? 

• woensdag 20 juli 2022 @ 12:09
    reactie op (#4) Serpentor

Nou, de kans op een 3e Wilma acht ik vrij klein. Gedurende heel mijn leven ben ik nooitt verder gekomen dan Wilma 1 en Wilma 2.

Er zijn nog wel Wilma's hoor, maar die zitten volgens mij bij de crea-clubs.

• maandag 18 juli 2022 @ 20:35
    reactie op (#3) Peris

Als er nog een derde Wilma lid wordt, deel ik ijsjes uit 

• maandag 18 juli 2022 @ 19:33
    reactie op (#1) Serpentor

Als Wilhelmina niet zo eigenzinnig was geweest, had ze het in haar turbulente tijd nooit gered. Ik ben nieuwsgierig, dus sluit ik me bij deze club aan!

Wederom een Wilhelmina en ook behoorlijk eigenzinnig. Misschien hoort dat gewoon wel bij de naam.

• maandag 18 juli 2022 @ 03:28

Deze Wilhelmina is het met je eens  

• maandag 11 juli 2022 @ 03:12

Welkom allemaal,

Ik heb heel bewust als eerste thema gekozen: Wilhelmina. Zij is voor mij het schoolvoorbeeld van een royal voor wie geldt dat zij een mens in hart en nieren was in de moeilijke tijd waarin zij het land aanstuurde. Niet iedereen is altijd even complimenteus over haar, maar voor mij is ze een van de meest tot de verbeelding sprekende royals uit de relatief recente geschiedenis. Ze was ongelofelijk eigenzinnig.

Ik nodig iedereen uit haar nalatenschap mee te vieren. Nieuwe beheerders zijn altijd van harte welkom, meer weten meer dan één zeg ik altijd maar. Het doel is om om de twee maanden van thema te wisselen